Monday, October 4, 2010

manis + pedas

assalamualaikum~
nape manis ngn pedas? hahahaha.. arini saya masak tok housemate saya.. adeehh~ ade manis ade pedas.. mule2 masakkan caremal, dh teringin saya buatkan.. pastu malam2 rase mcm lapoo lah pulak, jadi masaklah maggi, yelah... org bujang an..hahaha..
pastu masak maggi x rase smpai pedas sgt2.. tulah! laen kali x nak rase..hehe.. sian housemate saya.. sori2~ pasni saya tambah lagi pedas..haha.. x adelah sje je maen2..hihi


arini jugak ade ala2 open houselah dekat umah jordan ni, adelah wat makan2 sket an, cewaahh! mentang2 umah dah 'agak' cantik tibe2 nak wat an..hahaha~


mekasih semua yang hadir dtg umah, dahlah umah hujung dunia bak kate org disini..hehe.. semoga ikatan persahabatan kita semua hingga akhir hayat~ ameennnn~ =)

'sesungguhnye orang-orang mukmin itu bersaudara' al-hujurat [49;10]

No comments:

Post a Comment